Pagalba

decoration-7

Psichologinė pagalba

SVEIKI!

Kartais gyvenime iškyla klausimų ar situacijų, kuriems reikia šiek tiek pagalbos. Ir tai visiškai normalu. Esame čia, kad padėtume tau rasti atsakymus, susitvarkyti su iššūkiais ir geriau suprasti save. Nesvarbu, ar tai būtų sunkesnė diena, ar tiesiog noras pasikalbėti – visuomet esi laukiamas (-a). Kiekviena diena yra galimybė – atrasti naujus sprendimus ir kurti naujas patirtis.

Juk įdomu, ką šiandien man atneš diena?
Įdomu, kokią išeitį aš rasiu?
Įdomu, kaip greitai aš su tuo susitvarkysiu?
Ir man nesvarbu, sudėtinga tai ar lengva, nes visų pirma man įdomu.
Juk GYVENIMAS yra nuostabus ir jį gyventi yra ĮDOMU! O tau?

 KVIEČIAME DRĄSIAI UŽSUKTI!

Savaitės diena

Psichologės Rasos Perednienės darbo laikas
el. paštas psichologe@lnamai.lt

Kontaktinės val.

Nekontaktinės val.

gimnazijoje, 115 a kab.

bendrabutyje, 209 kab.

gimnazijoje,

115 a kab.

bendrabutyje,

209 kab.

Pirmadienis

7.40–11.40 – 12.10–17.10

17.10–20.10

Antradienis

7.40–11.40 – 12.10–17.10

17.10–20.10

Trečiadienis

7.40–11.40

–12.10–17.10

17.10–20.10

Ketvirtadienis

Penktadienis

15.10–20.10

12.10–15.10

 KVIEČIAME DRĄSIAI UŽSUKTI!

Savaitės diena

Psichologės Jorės Visockytės darbo laikas
el. paštas Jore.visockyte@lnamai.lt

Kontaktinės val., 115 a kab.

Nekontaktinės val.

Pirmadienis

Antradienis

16.10–19.10

Trečiadienis

7.40–11.40 – 12.10–16.10

16.10–19.10

Ketvirtadienis

7.40–11.40 – 12.10–15.10

15.10–19.10

Penktadienis

7.40–11.40 – 12.10–15.10

15.10–19.10

Pastaba. Nekontaktinės darbo valandos skiriamos: bendradarbiavimui su kitomis institucijomis, konsultacijoms su kitais specialistais, tiriamajam ir organizaciniam darbui, savišvietai ir kvalifikacijos kėlimui, atliekamas  nuotoliniu būdu, už gimnazijos ribų.

 INFORMACIJA

Psichologinės pagalbos tikslas – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą, savo vidinę stiprybę ir psichikos sveikatą, kurti saugią ir palankią ugdymuisi aplinką mokykloje. Psichologas padeda mokiniams atgauti vidinę darną, gebėjimą palankiau spręsti gyvenimo ir mokymosi iššūkius, aktyviai bendradarbiaujant su mokiniais, jų tėvais (globėjais) ir mokytojais.

 MOKYKLOS PSICHOLOGO PAGALBOS SRITYS

Konsultavimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi poreikių ir problemų įvertinimas, tiesioginio poveikio būdų numatymas, darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, rekomendacijų jiems teikimas.

  1. Įvertinimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi galių ir sunkumų, problemų, psichologinis įvertinimas atliekant pirminį specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.
  2. Švietimas: mokinių, tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
  3. Psichologinių problemų prevencija: psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (mokyklos bendruomenės įsivertinimo tyrimas), bendradarbiavimas su mokyklos darbuotojais rengiant prevencines priemones bei programas, jų įgyvendinimas, psichologinių krizių prevencija, intervencija ir postvencija.

 PAGALBA GIMNAZIJOJE MOKINIUI TEIKIAMA

 Kai kreipiasi:

  1. Mokiniai asmeniškai.
  2. Mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai).
  3. Mokytojai.
  4. Kiti Lietuvių namų darbuotojai.

Informacija parengta vadovaujantis Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. V-547.
SVARBU. Psichologui pateikta informacija yra konfidenciali – tai reiškia, kad tai, ką Tu pasakoji psichologui, liks tik tarp Tavęs ir psichologo.
Mieli tėveliai ir mokytojai,
Jūs taip pat esate laukiami. Kviečiame drąsiai pasidalinti įvairiais rūpesčiais, sunkumais ir konsultuotis įvairiais Jums rūpimais klausimais, susijusiais su vaikų mokymu(-si), savijauta, bendravimu ir kt. 

Bendradarbiaukime! Tik specialistų, tėvų ir mokytojų bendradarbiavimo dėka, vaiko sunkumai gimnazijoje įveikiami lengviau. Pamatykime vaiko / mokinio individualius psichoemocinius poreikius, stiprinkime jų socialinę adaptaciją ir integraciją bei padėkime sėkmingai augti ir mokytis.
 Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas 2024-09-16 Nr. V1-106