Pagalba

decoration-7

Specialiojo pedagogo pagalba

INFORMACIJA
SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS NIJOLĖS VOLOSEVIČIENĖS DARBO LAIKAS

Savaitės dienos

Kontaktinės darbo valandos, 112 kab.

Nekontaktinės darbo valandos

Pirmadienis

7.00–8.00 – 8.55–9.55

 

Antradienis

7.00–8.00

 

Trečiadienis

7.00–8.00 – 9.55–10.55, 14.50–15.50

16.00–20.00

Ketvirtadienis

7.00–8.00, 13.50–14.50

16.15–20.15

Penktadienis

10.45–11.45

7.00–8.00

 

Pastaba. Nekontaktinės darbo valandos skiriamos: bendradarbiavimui su kitomis institucijomis, konsultacijomis su kitais specialistais, tiriamajam ir organizaciniam darbui, savišvietai ir kvalifikacijos kėlimui, atliekamas už Lietuvių namų ribų, nuotoliniu būdu. 

Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos. 

Uždaviniai:

  1. Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi  poreikius ir juos tenkinti.
  2. Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, kurti saugią ir draugišką aplinką.
  3. Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
  4. Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi, įtraukiant juos į grupinę veiklą.
  5. Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi  poreikių.

Kada reikėtų kreiptis į specialųjį pedagogą?

  1. Kai pastebimi mokinio ugdymo(si) sunkumai kai kuriuose arba visuose mokomuose dalykuose.
  2. Kai dažnai negebama kartu su visa klase atlikti jam skirtų užduočių.
  3. Kai nesupranta dėstomo dalyko, nesupranta, apie ką kalbama.
  4. Kai dažnai neišlaiko dėmesio per pamoką ir dėl to neįsisavina programos.
  5. Kai vaiko elgesys trukdo ne tik pačiam sau, bet ir šalia esančiam mokiniui mokytis.

Kuo gali padėti specialusis pedagogas?

  1. Atlikti pirminį pedagoginį mokinio vertinimą, paruošti dokumentus tolesniam tyrimui tarnyboje bei įvertinti mokinio pažangą mokykloje.
  2. Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, lavinti sutrikusias funkcijas, organizuojant individualias ir grupines specialiąsias pratybas.
  3. Konsultuoti mokytojus, kaip pritaikyti ar individualizuoti Bendrąsias ugdymo programas, atsižvelgiant į mokinio tikrąjį žinių lygį ir / ar sutrikusias funkcijas.
  4. Teikti metodinę pagalbą ir rekomendacijas mokyklos bendruomenei.